9 клас


НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА 9 клас



Рекомендована література на літо

  • Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» (Пекло, І, V) 
  • Вільям Шекспір «Гамлет» 
  • Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»
  • Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея»
  • Моріс Метерлінк «Синій птах»..
  • Паоло Коельйо «Алхімік"
  • Ніл Річард МакКіннон Ґейман «Чому наше майбутнє залежить від читання» або «Кораліна»
  • Йоанна Яґелло «Кава з кардамоном» 


Завдання на 15.05.2020

Виконати завдання контрольної роботи , перейшовши на посилання   https://drive.google.com/open?id=1GLHZ5330hxMiilF9fsa890LsAFhzSVd26BC716xU8ZY

Посилання буде дійсне 15-16 травня, оцінки повідомлю 17-18 травня

Завдання на 08.05.2020- 13.05.2020

1. Прочитати повість Еріка Сігела "Історія одного кохання"

Повний текст https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=4063


Скорочений варіант творуhttps://dovidka.biz.ua/istoriya-odnogo-kohannya-skorocheno/


Переглянути художній фільм https://rezka.ag/films/drama/8398-istoriya-lyubvi-1970.html


Завдання на 29.04.-06.05.2020

1.Прочитати за підручником біографію Рея Бредбері.Вміти дати визначення поняттям: класична література, масова література.273-277с.)

2.Прочитати за підручником текст роману "451градус за Фаренгейтом" (277-295 с.)

Скорочений варіант https://dovidka.biz.ua/451-gradus-za-farengeytom-skorocheno/


Завдання на 10.04-17.04.2020

Контрольна робота з теми
«Нова драма. Творчість Г Ібсена та Б. Шоу»

(відповіді на запитання скинути на вайбер)

Початковий і середній рівні
1. Засновником «нової драми» драми вважають:
а) О.де Бальзака; б) Б. Шоу; в) Г. Ібсена.
 2 Нора, героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім», вісім років
 приховувала, що:а) її шантажує Крогстад;
б) змушена віддавати великий борг;
в) закохана в доктора Ранка;г) витратила батькові гроші.
 3. Визначте, які риси характеру не притаманні Торвальду Хельмеру:
а) співчуття  та розуміння б) хвальковитість та лицемірство;
в); жорстокість та егоїзм;г) самовпевненість та кар’єризм.
 4. Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:
а) легковажність, безсоромність;б) пихатість, зарозумілість;
в) почуття власної гідності та природна моральність;
 5. Основна проблема п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:а) кохання і сім’я;
 б)доля таланту в мистецтві;в) кар’єризм та підприємливість;
 г) освіта й виховання
 6. Про що замислювався Хіггінгс із п’єси «Пігмаліон»,
 коли розпочинав експеримент?а) Про те, що скаже батько дівчини;
б) що буде робити Еліза далі;
в) що скажуть у вищому світі;г) як зробити з квіткарки герцогиню
 Достатній рівень
7. Визначте ознаки «нової драми» у творі Б. Шоу «Пігмаліон».
(докази)
8. Визначте проблеми, які знайшли відображення       
у п’єсі «Ляльковий дім»:а) розкриття можливостей людини;                                     б)взаємостосунки у родині; в) протиріччя між багатими і бідними;                 
  г) гендерна нерівність;д)відповідальність за вчинки                                                                       9. Порівняйте античний міф про Пігмаліона із твором Б. Шоу.
 Високий рівень 

10.Продовжіть історію Нори із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»  
11.Схарактеризуйте один із образів  п’єси «Ляльковий дім» 

Завдання на  01.04- 03.04.2020

Прочитати п'єсу Б.Шоу "Пігмаліон", переглянути презентацію. В зошит записати характеристику Елізи. Фото письмових завдань скинути на вайбер








25.03.2020
Записати в зошиті короткі відомості про Бернарда Шоу, прочитати за підручником 253-259 с.
https://www.youtube.com/watch?v=mDnyZnJTmxM


18.03.2020
9-А, 9-Б класи. Прочитати п'єсу Генріка Ібсена "Ляльковий дім", дати відповіді на запитання
250 с.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу