6 класи


Модельна навчальна програма

Література на літо


  • «Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном
  •  «Король Лір і його дочки»
  • Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»
  • Роберт Стівенсон. «Вересковий мед»
  • Адам Міцкевич. «Світязь»
  • Вальтер Скотт. «Айвенго»
  • Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»
  • Едгар По «Золотий жук»
  • Артур Конан Дойль. «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»
  • О’Генрі. «Останній листок», «Дари волхвів»
  • Герберт Уелс. «Чарівна крамниця»
  • Рюноске Акутагава. «Павутинка»
  • Айзек Азімов. «Фах»
  • Діана Джонс. «Мандрівний замок Хаула»
  • Корнелія Функе. «Чорнильне серце»


Контрольна робота

 Завдання №8 (08.05.-15.05.2020)

Прочитати за підручником біографію Астрід Ліндгрен та історію створення повісті-казки "Міо, мій Міо"(221-224 с.)

Прочитати текст твору https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-48006956

Стислий переказ https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8657


Переглянути фільм  https://www.youtube.com/watch?v=qf4WUlFpuV8


Завдання №7(27.04- 04.05.2020)

1. Прочитати за підручником оповідання Р.Шеклі "Запах думок" (203-215 с.)

2.Скласти план до твору.
3.Переглянути презентацію.Повторити визначення понять: фантастика (соціальна, наукова), конфлікт.

Завдання №6 (24.04.2020)

2.У зошиті написати характеристику Тома, виписати із тексту твору, що є в підручнику, короткі описи(по 1 реченню), ознаки майбутнього (природа, місто, люди, їхні звички, їжа). Роботу відіслати через вайбер.


Завдання №5 (13.04.- 17.04.2020)

1.Переглянути в підручнику відомості про письменника-фантаста Рея Бредбері та прочитати його оповідання "Усмішка". Можна прослухати текст твору та переглянути ілюстрації до нього за посиланням

Завдання №4 (04.04.2020)

Виконати в зошиті самостійну роботу за темою. Результати цієї роботи та власні хайку(3 шт.) в письмовому вигляді переслати мені через вайбер.

 Поетичне бачення світу     6 клас                                                                                                     Початковий рівень

1.У чому полягає своєрідність культури Японії?Вона пов’язана                                              а) з політикою; б)з філософією та мистецтвом; в) з реальним життям 
              
 2.Який прийом використав Р. Берне у вірші «Моє серце в верховині...»?а)епіфора; б) градація ;в) антитеза;     
                        
 3.Якому поетові належить рядок «Моя мрія лине в гори навздогін вітрам»?                       а) ) Р. Бернсу; б) Лонгфелло; в) Дж. Родарі;
                                       
 4. У  поемі  Г.  Лонгфелло  «Пісня  про  Гайавату»  використовуються міфи...а) англійців; б) американців; в) північноамериканських індіанців.

5.Гітчі-Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це                                              а) мисливець; б) шаман;в)  верховний вождь; г) великий дух і бог   
 6. Хто є автором рядків «Картинки веселі, життя — суворе»?  а) Мацуо Басьо;                         б) Г. Лонгфелло; в) Дж. Родарі.                                                                                                      Середній і достатній рівень    

  7. У чому полягає особливість структури хайку
   
   8.Які художні засоби використав Р. Бернс у вірші «Моє серце в верховині...»? 

  9.З якою метою Гітчі-Маніто («Пісня про Гайавату» Лонгфелло)                                            зібрав вождів індіанських племен?   

 10. Які віршовані рядки належать Г. Лонгфелло: а)“Запаліть люльки на згоду/                       І живіть навік братами!”;б)“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;                       в)“Не вірю я чужим словам,/ а вірю я своїм очам”.


Високий рівень     

  11Яку ідею втілено в образі Люльки Згоди?  

   12.Визначте головну думку  вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст» 

  13. Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині...».

Завдання №3 (30.03.2020)

Прочитати за підручником  біографію Джанні Родарі(1920-1980), вірш "Листівки з видами міст" та коментарі до нього (188-192 с)Переглянути презентацію, дати відповіді на запитання.






Завдання № 2 (23.03.2020)

Прочитати біографію Генрі Лонгфелло, поему "Пісня про Гайавату" за підручником 180-187 с




Вивчити вірш Роберта Бернса "Моє серце в верховині"    (за 18.03)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу