6 класи
Модельна навчальна програма
Література на літо
- «Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном
- «Король Лір і його дочки»
- Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»
- Роберт Стівенсон. «Вересковий мед»
- Адам Міцкевич. «Світязь»
- Вальтер Скотт. «Айвенго»
- Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»
- Едгар По «Золотий жук»
- Артур Конан Дойль. «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»
- О’Генрі. «Останній листок», «Дари волхвів»
- Герберт Уелс. «Чарівна крамниця»
- Рюноске Акутагава. «Павутинка»
- Айзек Азімов. «Фах»
- Діана Джонс. «Мандрівний замок Хаула»
- Корнелія Функе. «Чорнильне серце»
Контрольна робота
Завдання №8 (08.05.-15.05.2020)
Прочитати за підручником біографію Астрід Ліндгрен та історію створення повісті-казки "Міо, мій Міо"(221-224 с.)
Прочитати текст твору https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-48006956
Стислий переказ https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8657
Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=qf4WUlFpuV8
Завдання №7(27.04- 04.05.2020)
1. Прочитати за підручником оповідання Р.Шеклі "Запах думок" (203-215 с.)
2.Скласти план до твору.
3.Переглянути презентацію.Повторити визначення понять: фантастика (соціальна, наукова), конфлікт.
Завдання №6 (24.04.2020)
1.Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-noveli-reya-bredberi-usmishka-20153.html
2.У зошиті написати характеристику Тома, виписати із тексту твору, що є в підручнику, короткі описи(по 1 реченню), ознаки майбутнього (природа, місто, люди, їхні звички, їжа). Роботу відіслати через вайбер.
Завдання №5 (13.04.- 17.04.2020)
1.Переглянути в підручнику відомості про письменника-фантаста Рея Бредбері та прочитати його оповідання "Усмішка". Можна прослухати текст твору та переглянути ілюстрації до нього за посиланням
Завдання №4 (04.04.2020)
Виконати в зошиті самостійну роботу за темою. Результати цієї роботи та власні хайку(3 шт.) в письмовому вигляді переслати мені через вайбер.
Поетичне
бачення світу 6 клас Початковий рівень
1.У чому полягає
своєрідність культури Японії?Вона пов’язана а) з політикою; б)з філософією та
мистецтвом; в) з реальним життям
2.Який прийом використав Р. Берне у вірші «Моє
серце в верховині...»?а)епіфора; б) градація ;в) антитеза;
3.Якому
поетові належить рядок «Моя мрія лине в гори навздогін вітрам»? а) ) Р. Бернсу; б) Лонгфелло; в) Дж.
Родарі;
4. У
поемі Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату»
використовуються міфи...а) англійців; б) американців; в) північноамериканських індіанців.
5.Гітчі-Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це а) мисливець; б) шаман;в) верховний вождь; г) великий дух і
бог
6. Хто є автором рядків «Картинки веселі, життя — суворе»? а) Мацуо Басьо; б) Г. Лонгфелло; в) Дж. Родарі. Середній і достатній рівень
7. У чому полягає особливість структури хайку
8.Які художні засоби використав Р. Бернс у вірші «Моє серце в
верховині...»?
9.З якою метою Гітчі-Маніто («Пісня про Гайавату» Лонгфелло) зібрав вождів індіанських племен?
10. Які віршовані
рядки належать Г. Лонгфелло: а)“Запаліть
люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;б)“Моє серце в верховині, де б не був я сам”; в)“Не вірю я чужим словам,/ а вірю я своїм очам”.
Високий рівень
11Яку ідею втілено в образі Люльки
Згоди?
12.Визначте головну думку вірша Дж.
Родарі «Листівки з видами міст»
13. Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині...».
1.У чому полягає
своєрідність культури Японії?Вона пов’язана а) з політикою; б)з філософією та
мистецтвом; в) з реальним життям
2.Який прийом використав Р. Берне у вірші «Моє
серце в верховині...»?а)епіфора; б) градація ;в) антитеза;
3.Якому
поетові належить рядок «Моя мрія лине в гори навздогін вітрам»? а) ) Р. Бернсу; б) Лонгфелло; в) Дж.
Родарі;
4. У
поемі Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату»
використовуються міфи...а) англійців; б) американців; в) північноамериканських індіанців.
5.Гітчі-Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це а) мисливець; б) шаман;в) верховний вождь; г) великий дух і
бог
6. Хто є автором рядків «Картинки веселі, життя — суворе»? а) Мацуо Басьо; б) Г. Лонгфелло; в) Дж. Родарі. Середній і достатній рівень
7. У чому полягає особливість структури хайку
8.Які художні засоби використав Р. Бернс у вірші «Моє серце в
верховині...»?
9.З якою метою Гітчі-Маніто («Пісня про Гайавату» Лонгфелло) зібрав вождів індіанських племен?
10. Які віршовані
рядки належать Г. Лонгфелло: а)“Запаліть
люльки на згоду/ І живіть навік братами!”;б)“Моє серце в верховині, де б не був я сам”; в)“Не вірю я чужим словам,/ а вірю я своїм очам”.
Високий рівень
11Яку ідею втілено в образі Люльки
Згоди?
12.Визначте головну думку вірша Дж.
Родарі «Листівки з видами міст»
13. Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині...».
Коментарі
Дописати коментар